Quote (Drzelcer)
Получилась ось така маленька реставрація.
Так воно і не так. Двохтактне масло додало жирності дизпаливу, яке почало змазувати поверхні тертя, в даному випадку голку розпилювача. От і цокіт пропав, а голка розпилювача перестала підклинювати(закусувати), робота двигуна відповідно стала рівномірною.
Та це не означає, що розпилювач не потрібно міняти бо виробітка в ньому нікуди не пропала, а лише заповнилася масляною плівкою.
Перестань добавляти масло і поміняй місце заправки(може соляра не якісна), якщо симптоми повернуться міняй розпилювачі. Поки клапана не погоріли.
А додавати Двохтактне масло можна і на двигуни з малим пробігом тільки меншу дозу. Бо паливо самі знаєте ніяке, і не лише механічні домішки в ньому шкодять дизелю, але й його хімічний склад і фізичний стан, в даному випадку в'язкість.